Pädagogik-Studium und Beruf: Eine empirische Studie zum Magister-Studiengang am Göttinger Pädagogischen Seminar

1992 | working paper. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Pädagogik-Studium und Beruf: ​Eine empirische Studie zum Magister-Studiengang am Göttinger Pädagogischen Seminar​ (​​Göttinger Beiträge zur erziehungswissenschaftlichen Forschung​, 4​​)
Harms, T.; Tarant, R.& Schlömerkemper, J.​ (1992)
Göttingen​: Pädagogisches Seminar der Georg-August-Universität Göttingen. DOI: https://doi.org/10.47952/gro-publ-162 

Documents & Media

GBeF4_Harms_opt.pdf4.29 MBAdobe PDF

License

Published Version

GRO License GRO License

Details

Authors
Harms, Thomas; Tarant, Ralf; Schlömerkemper, Jörg
Issue Date
1992
Publisher
Pädagogisches Seminar der Georg-August-Universität Göttingen
Series
Göttinger Beiträge zur erziehungswissenschaftlichen Forschung 
Extent
79
Language
German

Reference

Citations


Social Media